Trädgårdsfix!

Finaste Johanna kom med lite liljekonvaljer igår =)


Idag är de torsdag så jag har varit och lämnat skatten hos M, alltid lika tomt här hemma när inte hon är här... Passade på att svänga in i Birsta och köpa lite blommor ut till baksidan på vägen hem. Väl hemma så blev jag inbjuden på middag hos Johanna och Mattias så jag köpte med mig lite jordgubbar och glass till efterrätt. Såå härligt att kunna sitta ute och njuta och känna att sommaren kanske snart är här iaf =)

Nu har jag precis kommit in efter att ha planterat blommor, klippt gräset och rensat lite i rabatten. Så nu ser baksidan ganska mysig ut iaf, lite fler blommor så får de räcka sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0