Ny månad

Nyvaken skatt som varit och skottat i stugan, fick njuta av lördagsgodiset på söndagen istället =)

Idag blev det middag hos min farmor och farfar, så nu har jag lite mindre dåligt samvete över att jag är så dålig på att hälsa på dom. Väl där berättade jag att jag söker under stock och sten för att hitta en spark till Felicia i födelsedagspresent, de visar sig då att mina kusiner har en liten barnspark i garaget!! Vi åkte genast dit och vilken lycka för hjärtat, så imorgon blir det premiärtur på sparken till dagis =)

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Anna! Kan tro att det kommer bli en succé med en sparktur för lilltjejen! Felix ÄLSKAR att åka sin lilla spark :)

Ser i hörnet att hon ff har giraffen vid sin sida :) SÖTNOSEN!!

2010-03-03 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0