Borta bra men hemma bäst!

Jaa så säger jag varje gång jag varit borta, men jag tycker ju om att vara hemma... vilken tur att man uppskattar det ännu mer när man varit borta =) Vi har haft en jätte mysig helg, var jätte kul att få umgås med Fia en hel helg, blir inte så ofta nuförtiden. Niklas, som också var i Sthlm med sina barn i helgen plockade upp oss igår så åkte vi bil hem tillsammans... bilfärden blev dock rätt dryg och jobbig och vi var inte hemma förrän sent igår. Lät skrotråttan få ta lite sovmorgon imorse så hon skulle orka med dagen.

Nu har vi precis kommit hem från lite Cirkus... mycket aktiviteter på få dagar, men nu ska vi hålla oss lugn ett tag =) Nu ska jag ta tag i lite tvätt och sen blire sängen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0