Hemmamys!

Jamen hallå!! =) Många började ju tro att de inte var riktigt bra med oss, men visst är de väl de =) Bara jag som inte riktigt haft den där "bloggmotivationen" I måndags var det dags för vaccination av Felicia, tyvärr blev hon väldigt dålig av den så vi har varit hemma med hög feber hela veckan, nu börjar det dock äntligen vända.

Igår kväll var det dags för årets "Härnörace" ett lopp för alla kommunanställda här i stan, efter att ha haft ont i halsen hela veckan så hade jag inte så höga förväntningar. Satsade på att springa på runt 30 min och de gjorde jag. Så nu är målet att springa under det på Vårruset nästa vecka =) Har även anmält mig till Tjejmilen i september och då är mitt mål att springa under 55 min så nu får ni följa med mig mot mitt mål!!
Nu ska vi klä på oss och göra oss ordning här, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: vicky

Äntligen tillbaka!!! Kram

2010-05-21 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0