Mysig liten skatt

Hjärtat som påskkärring i våras =)


Idag blev det en "kort dag" på jobbet då de var vernissage och picknick på dagis, jag och hjärtat myste till med lilla Engla med familj och vi fick verkligen kanon väder, roligt! När vi sen kom hem har vi fixat och grejat här hemma hela kvällen och den lilla söta hjälpte till så mamman blev så stolt. Och mitt hjärta höll på att gå sönder när hon helt plötsligt säger "vilken tur att du har mig mamma, och vilken tur att jag har dig". Om du visste hur mycket kärlek de finns i min kropp för dig, livet fick verkligen en ny innebörd när du kom till.

Nu ska jag fortsätta fixa här hemma för sitter jag här för länge då kommer jag inte härifrån igen =) Imorgon är de dax för Vårruset så då är jag borta hela kvällen och på torsdag sticker vi iväg, men mer om de senare ;)

Kommentarer
Postat av: linda

Gud va duktig du är som uppdaterar!!! Love it!! :)) Å hallå ja.. jag har hittat en resa till Milano!!!!! Vad sägs om det.. billig och bra :)) Vi måste höras.. syns kanske imorgon i vilmet :)



PUSS!!

2010-05-24 @ 21:42:43
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0