Husmor

Vår lilla "utflykt" i lördags blev en tur till Sundsvall och en mysig lunch på stan och sen gick vi på bio jag och hjärtat, var jätte mysigt. Skroten hade önskat film själv och valet föll på Prinsessan Lillyfee, och den fick klart godkänt =) Igår blev det lite fix hemma, en liten joggingtur i spåret och sedan gjorde jag nått jag aldrig gjort förut... älgstek =) Så nu har jag plockat vuxenpoäng för hela året för middagen här hemma blev älgstek, potatisgratäng och kantarellsås, de ni ;) Tur jag hade sprungit på dagen för idag var dagen inne för att kliva upp på vågen igen... -0,4 kg blev det den här veckan, de går sakta men säkert.

Ikväll har jag tyckt om mitt hem lite extra mkt, undanplockat, tända ljus och överallt spred sig en underbar doft av nybakta bullar... en helt vanlig måndagkväll, eller inte. Men just idag lyxade vi till det och bakade lite vaniljbullar. Men nu ska jag ta en date med kudden, tänker inte skriva något om valet för de har ju alla andra hunnit göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0