Ger upp för idag tror jag

Torsdag och jag har varit och lämnat Felicia till M, hon skall vara där till på lördag den här gången. Själv stannade jag i Birsta för att hitta en klänning till mig själv och en till F som vi kan ha på lördag och jag tänkte väl även kunna ha min framöver också. Men herrejävlar, det är inte det lättaste att hitta en klänning när man ser ut som en flodhäst i allt. Min mage har verkligen exploderat de sista två veckorna och blivit riktigt stor redan... men jag såg ju likadan ut med Felicia så det är väl min lott i livet. Lika många som förra gången har frågat mig om det inte är två, men nej, det är inte två, jag blir så här stor och tjock när jag är gravid tydligen. Och jag får inte en sån här söt fin liten mage som alla andra får, jag växer åt alla håll och kanter... känner mig skitsnygg, och jag lär ju inte bli mindre ;)
Skatten som brudnäbb på Johanna & Mattias bröllop i somras <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Men grattis, vad kul att du väntar en liten! Kram och God Jul

2011-12-15 @ 23:16:10
URL: http://familjentornkvist.se
Postat av: Anna

Tack Linda =) Kram och God Jul till er också!

2011-12-16 @ 07:50:03
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0