Hängig

Jag skulle egentligen varit på utbildning i Sthlm onsdag och torsdag men blev hemma pga jag inte alls mått något bra, ont i magen som attans. Min mage är väl inte den bästa annars heller men har tyvärr inte blivit bättre nu så nu måste jag bli duktigare på att motionera för det är verkligen den bästa medecinen. Känner mig dock betydligt bättre nu efter en långprommis med Johanna ikväll.

Skatten har idag haft utflykt på förskolan då dom fick åka buss upp på Murberget och sen gå på tomtevandring, där dom träffade tomtemor =) Det bara tindrade i ögonen på henne hemma när hon berättade om det. Tomten är verkligen nått extra i år, så himla roligt att se =) Nu blir det dock sängen för mig för imorgon är det jobb som gäller!


Det fungerar inte att lägga upp bilder ikväll tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0