Sista dagen på jullovet...

Jag och skatten har haft några lediga dagar tillsammans den här veckan och det har varit helt underbart att få så mycket kvalitetstid, vi har myst, spelat spel, läst böcker och kramats i massor. Men idag är det torsdag och det var dags att lämna hos M, och eftersom vi brukar ha varannan jul och då även få ha henne lite längre så ska hon vara där en hel vecka nu, så det var med en klump i magen jag åkte därifrån. Jag missunnar dom verkligen inte den tiden med varann, men klokheten hos mig kommer aldrig övervinna sorgen i hjärtat över det man missar. Men jag lär mig att leva med det, och jag försöker lära mig att erkänna att det är inte alltid okej, ibland är det skitjobbigt, som dom gånger man inte ens kan skriva om det på sin blogg utan att tårarna sakta kommer...

Kommentarer
Postat av: ullis

Förstår! Kram

2011-12-22 @ 22:44:28
Postat av: Anna

Kraaam till dig Ulrika!!

2011-12-23 @ 12:41:37
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/
Postat av: vicky

Förstår dig så väl gumman. Kram

2011-12-28 @ 11:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0