Lördagmorgon

Hjärtat i soffan med sina My Little Pony, dessa hänger med precis ÖVERALLT just nu =)
Helgen är här och vi har en riktig mysmorgon, såå skönt med ingen stress utan bara ta det lugnt och äta frukost huur länge som helst =) Idag blev det Smoothie, ägg, goda smörgåsar och tända ljus.... jag och skatten. Idag står det "hemmapyssel" på schemat så jag kommer förmodligen vara en jätte tråkig mamma idag, men sånt måste göras ibland också. En tur på stan för att inhandla present för hjärtat är bjuden på kalas imorgon. Sen antar jag att kvällen avslutas med Melodifestivalen i soffan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet jag inte hur vädret är idag hos er men här är de -4 o strålande sol:-). Har ni de med, så tänk de du inte hinner i dag kan du göra i morgon. Ut i solen (om ni har det) o mys.



Sh/D

2011-02-12 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0