Välkommen 2011!

Felicia och morfar
Min älskade skatt är hemma igen efter en hel vecka hos M, för mig bestod veckan mest av jobb... är glad att jag har det att gräva ner mig i när hon är borta. Uscha, jag fungerar verkligen dåligt när hon inte är hos mig, känner mig inte hel. Den här gången var det otroligt jobbigt, undrar om det har att göra med att det var helgdagar och annat. Men idag har jag haft semester så jag har "tankat" mig själv med kärlek, och jag tror även den lilla hade längtat efter sin mamma för så mycket kramar och närhet jag får. Och nu är det nytt år och nya möjligheter, det här ska bli ett bra år tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: anonym=)

Men vilken fin pappa=) Trodde det var din karl...

2011-01-04 @ 22:33:57
Postat av: Anna

Haha, jasså du =) Nee de är min kära pappa, men snygg pappa får snygg dotter ;)

2011-01-05 @ 16:48:55
Postat av: vicky

Klart hon hade längtat efter mamma, mamma är alltid bäst vet du ;-)/Kramar

2011-01-07 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0