Älskade lilla skatt

Idag blev det Birsta och Drakborgen, jag behövde ladda mitt "Felicia batteri" lite... på sommaren när det är lite längre perioder då vi är ifrån varandra brukar jag försöka åka ner och träffa henne lite, mitt hjärta går sönder annars =/ Och det är så himla underbart att få känna hennes armar runt min hals, hon ringde innan och sa att jag skulle få 3 kramar och 1498 pussar... världens sötaste är du! En dag som denna gör att jag klarar mig lite fler dagar, men när jag vinkade hejdå så brände tårarna i ögonen, om du visste vad jag saknar dig min skatt!
Men nu måste jag torka tårarna på mina kinder och rycka upp mig för vi ska iväg till vänner på middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0