Lite varje dag

Fredag och vädret är väl inte det bästa, men det gjorde absolut ingenting idag för jag hade ändå planer med mamma. En liten tur till Hudiksvall för att gratta min kusin som fyllde år och då passade vi på att besöka en av mina absoluta favorit butiker Ombonat. Där finns så otroligt mycket fint och jag går aldrig därifrån tomhänt.... idag blev det en fin lampa till Felicias fönster och en ram från Skarp Kalligrafi som också har en webshop.


Denna butik är ett måste om man har vägarna förbi Hudiksvall ;)

Hemma rullar det på och något nytt kommer upp eller blir gjort varje dag nu och det känns skönt =) Idag har A lackat lite i vardagsrummet och elektrikern har varit här och fixat lite... Köket är färdig målat nu så där väntar piffet.... Lovar bilder snaart ;)
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0