Tomt hus

Igår åkte vårt besök vidare och huset blev väldigt tomt på en gång. Vi drog genast igång att dammsuga och städa hela huset, skönt när man haft mycket folk hemma. På eftermiddagen åkte jag och träffade skatten en stund, känns som hon varit borta en evighet nu... men nu är det inte så många dagar kvar. På kvällen hade vi sedan middag hemma med flera av våra vänner och det var väldigt trevligt. Jessica och Rory är hemma från London och då är det klart vi måste ha lite kalajs =)

Hann även fixa med lampor och lite andra detaljer igår så vardagsrummet börjar närma sig att bli klart och jag känner mig riktigt nöjd!
Lampor från Tine K som är beställd från Mamsell Caramell och dom fina
betongljusstakarna jag köpte på Ulvön kommer från Gotland och Tove Adman.

Kommentarer
Postat av: Elaine

Jättefint! :)

2011-07-24 @ 11:48:57
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Elaine =)

2011-07-24 @ 22:34:42
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0