Montering av garderober

Tog oss en mysig promenad till Johanna & Mattias ikväll, drack lite öl i solen och sen promenerade vi hem igen för att återgå till jobb =) Var ju för några dagar sen på IKEA och handlade garderober och ikväll tog jag äntligen tag i att börja montera, och phu, vilken tid det tar... men jag har kommit en bit iaf. Känns inte som de blir någon riktig ordning förrän dom är på plats. Just nu ligger våra kläder lite här och var och jag önskar ordning NU ;) Men nu lockar sängen alldeles för mycket så jag får fortsätta med detta imorgon.

Kommentarer
Postat av: Åsa N

Grattis till det nya huset!!! Vad jättefint det verkar vara/kommer att bli :) Jag har lagt ut två bilder där Felicia är med på, på min blogg. De hängde ihop igår på Himlabadet. Om det inte är ok, hojta till så tar jag bort dem :)



Kram från Åsa

2011-06-11 @ 21:32:26
URL: http://asanil.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0