Inte jätte kaxig...

Här hemma har vi haft sjukstuga nu en längre tid. Började med Felicia som fick magsjuka, när det väl gick över hann hon bara vara frisk någon dag innan det var dags för feber och förkylning. Det har nu suttit i över en vecka och hon är fortfarande inte helt kry... Och som pricken över i fick jag oväntat besök av magsjukan igårkväll, hemska sjukdom, jag är inte världens kaxigaste nu, uscha! Men imorgon är det dags för dagis igen och jag hoppas orka en hel dag på jobbet så nu hoppas jag att vi är klar med sjukdomar för ett tag.

Annars så leker livet, när det känns tungt med alla sjukdomar så får man tänka på det istället. Och det är väl därför bloggen inte hamnat på första prioritet på sistonde, jag har haft fokus på annat kan man säga ;) Som en blixt från klar himmel, lycklig är bara förnamnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0