Bara så där...

Har precis landat i soffan med ett glas rött och lite nötter... riktigt fredags trött är jag och det kommer bli en tidig kväll. Liten sover brevid mig i soffan och stor är på personalfest och jag softar =) Efter jobbet fick jag med mig mina föräldrar och släpvagn ner för storhandling på Ikea, tyvärr var stolarna till matbordet slut så dom måste vi åka ner till veckan och köpa. Ett matbord, avlastningsbord och garderob fick följa med hem iaf... och lite annat smått och gott =)

Jag har älskat min "A piece of cake" av Leila sen jag köpte den och sen hon släppte sin nya "One more slice" har jag pratat om att köpa den också men aldrig fått fingrarna ur. Förra veckan fick jag den... bara så där... av mitt stora hjärta, han är den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0