Back to work

Idag var det riktigt segt att gå tillbaka till jobbet, jag var sjukt omotiverad, såna dagar är det tur att man har mycket att göra, då har man inget val liksom =) Annars blev det en slapp kväll, jag och Felicia skulle egentligen åka ner på stan och köpa en sparkcykel till henne men vädret var så tråkigt så vi valde att göra det en annan dag. Istället blev det middag på donken och sen hem för lite mys och pyssel.

Pappa och A började tapetsera inne på toaletten nere och A satte upp hyllor i tvättstugen, känns jätte skönt att det går lite framåt här hemma. Själv har jag bockat av några saker på listan över saker som behövs innan lillebror kommer och det känns också väldigt skönt, är inte så himla mycket saker kvar nu. Har även tvättat några maskiner med kläder efter Felicia och lite nya vi köpt =)
Finns ingen som du för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0