Besök hos barnmorskan

Idag var det dags att besöka min barnmorska igen, den här gången har jag fått en lyckträff hon är verkligen super! Blodvärde togs för att kolla järnvärdet och det var fortfarande bra så jag behöver inte komplettera med några järntabletter än iaf och blodtrycket var också bra. Fick lyssna på lillebrors hjärta och det slog 144 slag/minut och sen var det dags att att mäta magen. Jag får ju varje dag höra kommentarer som "vilken stor mage", "är det inte dags förrän i juni", "är du säker på att det inte är två", jag är så kräkless på dom kommentarerna... Och nu säger jag In your face!! till alla som sagt något, sf-måttet var 23 cm och jag tangerade normalkurvan, var tom mindre än jag var när jag väntade Felicia.

Idag åkte A och spelade Elitserien igen så nu är han borta en vecka, tråkigt men sånt är livet... jag får försöka fördriva tiden här hemma själv så länge =) Idag bjöd vi pappa, som också var själv hemma, på middag och semla. Skatten sover och jag tänkte försöka titta om jag kan lära mig lite i Photoshop, har ingen aning hur jag ska använda programmet nu när jag äntligen har det...
Skatten slappar lite framför Disney Junior innan det är läggdags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0