Inte som andra blivande 5-åringar...

En bild säger mer än tusen ord =)

Om drygt en månad så blir min skatt hela 5 år, helt ofattbart. Den senaste veckan har hon varit på ett helt galet glatt humör och det är bara tok och bus i henne hela tiden, verkligen jätte roligt, men jag hänger inte alltid riktigt med i tempot =) Jag bad om henne om en önskelista till hon fyller år... och ja, har jag inte konstaterat det förut så gör jag det nu, hon är ju inte riktigt som alla andra, för svaret blev... " Men mamma, jag vill verkligen bara ha en sak. Ett Attract gåband, och det ska vara rosa". Hon har nämnt detta för mig tidigare och jag har bara skrattat bakom ryggen åt henne men ungen är ju allvarlig?! Hon blev alldeles förstörd när jag försökte förklara... att hon kommer faktiskt inte få något gåband som 5-års present =)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Hahahahaaahaa! Vad rolig hon är! :D

2012-02-08 @ 21:52:05
URL: http://faldarello.com
Postat av: A

Klart tjejen skall ha ett gåband!

2012-02-08 @ 23:05:06
Postat av: sandra!

Busen där!

2012-02-09 @ 09:36:51
URL: http://famaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0