Ut med det gamla och in med det nya

Ikväll har jag och Felicia börjat plocka undan julen, själv hade jag kunnat göra det för flera dagar sen men tänkte att för hennes skull fick den vara kvar ett tag till. Men nu tyckte även hon att den hade gjort sitt så då åker den ut. Alla tomtar, röda ljusstakar och annat juligt fick packas ner medans stjärnor och gran tar vi till helgen när Felicia kommer tillbaka från M. Jag vill bara rensa bort allt nu och städa rent och in med lite nytt vårigt och nya krispiga tulpaner. Tänk att man kan längta till våren och vintern har ju knappt kommit än =/

Ikväll är jag verkligen jätte trött, har sovit riktigt dåligt två nätter så nu blir det att krypa ner i sängen och göra en tidig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0