Välkommen 2012

Så var det nytt år och jag ser verkligen fram emot det med glädje, mycket roligt som kommer hända det här året och det känns alldeles underbart =) Dom sista dagarna har jag bara njutit och myst med familjen, sista dagarna utan skatten var jobbiga och jag kände ett enormt lugn i mig när hon kom i torsdags så jag har verkligen bara gett hennes massor med tid och fått MASSA kärlek tillbaka.

Vår nyårsafton blev en lugn tillställning hemma med vänner och familj men det blev en jätte trevlig kväll, med god mat och en hel del lekar innan vi skålade in det nya året.
Jag är verkligen SUPER nöjd med min Stelton termos som jag har och skulle gärna ha fler, på Frapp är det nu mellandagsrea och den här skulle ju vara jätte fin ute i trädgården till sommaren, lite rosa måste man få ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0