Godmorgon tisdag!

Idag ser ut att iaf bli en halv solig dag, de tycker vi om =) Felicia hade lite svårt att somna igår kväll så hon blev trött tidigt nu på förmiddagen, blev nog lite för få timmar inatt. Så nu passar jag på att softa lite framför alla bloggar med en kopp kaffe. Ska strax ta tag i dagen och försöka göra mig lite fin iaf, och sen ska vi ner på BVC för öronkoll med Felicia... hon var lite röd sist vi var där så nu ska vi se om de blivit bättre.

Tror nog jag skyndar mig till kyrkis med henne efter, hon hinner ju vara där en liten stund iaf. Beroende på vad de blir för väder idag så får vi se vad vi hittar på i eftermiddag.

Hoppas ni har en underbar och solig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0