Godnatt

Allt det som händer gör mig såå trött, känns som jag skulle kunna sova dygnet runt... jätte konstigt hur kroppen reagerar. Knappt som att jag har någon kontroll på kroppen, den bara följer med liksom och sen runt min lilla bubbla så fortsätter världen att snurra på. Ibland känner jag att jag knappt kommer ihåg vad jag gjort för jag "bara gör det".

Nu ska jag iaf lägga mig i sängen och titta på tv en liten stund, skulle egentligen behöva städa och plocka här hemma för det är så stökigt och så smutsigt, men jag hittar ingen lust till sånt.... jag bara struntar idet, stackars lill skatten, måste skärpa till mig och fixa det imorgon.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!
Vi känner inte varandra men jag är kompis med Marina och brukar läsa din blogg. Jag kan bara föreställa mig hur jobbigt det måste vara att gå igenom en separation. Än värre när man har barn. Ville bara säga att jag hoppas det löser sig på bästa sätt till slut. Lycka till med allt. /Erika

2008-04-03 @ 22:33:40
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!
Tänker på er och skickar massor med kramar. Om du behöver nåt så är det bara att ringa.
Kram Theresa

2008-04-04 @ 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0