Ny vecka!

Idag bestämde sig Felicia för att vakna extra tidigt, så idag känner jag mig lite som en trött mama... tur jag har Berocca =) Så vi har redan hunnit med att äta lite frukost, busa i sängen och leka lite på hennes rum, är man uppe med tuppen så är man. Nu har hon precis somnat för sin förmiddags nap så jag ska passa på att duscha och göra mig klar tills hon vaknar igen, då ska vi klä på oss för att komma ut och få lite frisk luft, det snöar ju äntligen inte.

Senare tror jag kanske det blir en tur på Drakborgen också ska jag svänga in en snabbis på Birsta och köpa en jeans klänning jag hängde undan igår, jag kan inte släppa den så då får den följa med mig hem =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Helt rätt Anna, fast jag tror att det var klänningen som vägrade släppa dig och vad kan man göra mer än att ta med den hem då? Här var det oxå tuppjuck imorse fast då hela flaskinnehållet vände och kom upp blev man genast topp-pigg och dyngsur, myyys. Hoppas ni får en fortsatt bra dag! *kram*

2008-04-14 @ 09:24:41
URL: http://asanil.blogg.se
Postat av: Anna

Haha... ja visst var de så, att jag inte tänkte på det på de sättet =) Sådär mysigt att börja med en sån morgon, men hoppas ni fick en bättre dag! *kram*

2008-04-15 @ 07:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0