Off to bed

Jag tänker så ofta att jag ska försöka hålla mig uppe lite längre på kvällarna bara för att det är ju när Felicia gått och lagt sig som jag verkligen hinner med att plocka och grejja här hemma. Vad jag än gör nu på dagarna så ska ju hon vara med och hjälpa till =) Om jag plockar in kläder i hennes garderob då står hon ändå bara och plockar ut dom igen så det finns liksom ingen mening... Nu tappade jag nästan tråden =) Men till saken hör att jag är verkligen INTE en kvällsmänniska, jag blir såå trött. Samtidigt så är det väl bra att jag går och lägger mig i tid för då blir jag en piggare mama på dagarna, annars skulle jag inte orka med någonting alls med hjärtat och det vill jag ju =)

Imorgon ska jag försöka se till att hjärtat inte tar sån sovmorgon så vi kommer iväg på kyrkis i tid =)

Lek

Blev inga bra badbilder att lägga ut, vill ju inte att dom ska visa "för mycket" av förklarliga skäl. Är så kul att se hjärtat nu på dagarna för hon leker mer och mer med sina leksaker och verkligen sitter och inspekterar dom för att försöka förstå vad det är hon ska göra =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror jag måste få gå kurs hos dig..
Blogg-kurs. Bakningskurs. Matlagningskurs. Fixa/dona-kurs. Ekonomikurs (menar allvar på den här...haha)

Sov gott Anna från förr..
//e.

2008-01-11 @ 00:04:07
Postat av: Elaine

Tron't på f** att jag gjorde fel direkt. Skulle ju skriva en länk till mitt försök till blivande blogg-stjärna!

Bye igen.
//e.

2008-01-11 @ 00:05:21
URL: http://elainee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0