Påsklov!

Jag och Felicia har haft "påsklov" ett par dagar, tog ledigt i torsdags så i onsdags åkte vi till stugan och stannade där tills igår. Hade först tänkt att stanna ända tills idag men ganska skönt att få någon dag hemma innan vardagen börjar igen. Vädret har väl varit lite upp och ner, någon dag fint och någon dag med dimma men vi passade ändå på att vara ute och andas friskluft så mycket som möjligt. Igår gav jag mig även ut och sprang en sväng, duktiga jag =)

Felicia har fått så mycket fina påskpresenter och påskägg, men detta var första gången som hon var lite medveten om var det var så nu var det lite roligare =) Men hon fick både godis, kläder och en bok. Tack så jätte mycket!



På onsdagen var det gemensamt "påskfirande" på dagis så dagen till ära måste man ju vara påskkärring =) Men det var en skeptisk påskkärring till en början =)



Men det vände ganska fort och blev ju rätt roligt ändå...



Och det var JÄTTE roligt att se sig själv i spegeln =)

Kommentarer
Postat av: linda

Haha... jaa gud så söt!! :)) kraaaam till er

2009-04-13 @ 17:03:33
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0