Ny vecka

Nu är jag inne på min andra arbetsvecka... förra veckan var jag så knäckt varenda kväll så jag orkade i princip ingenting, vi får hoppas de var en övergångsfas =) Idag hämtade jag skrotis lite tidigare på jobbet, lite ledsen och hängig var hon, fast jag tror hon kan gå imorgon ändå. Hon är tydligen väldigt "mammig" just nu, imorse blev hon jätte ledsen när jag gick och hon pratar om mig jätte ofta på dagarna.... lilla sötnosen ♥

Helgen har bestått mest av "fix", har varit ute i stugan mest hela tiden. Jag har målat spaljen till min trapp, så nu är den vit, blev så ljust och fint =) A har hjälpt pappa att gräva och fixa inför carporten och den nya stugan som ska byggas.

Ikväll är har A åkt ner till Sthlm för han ska spela golf där nere imorgon så jag är alldeles solo, jag och Flisan har myst och lekt massor och nu ska jag lägga mig i soffan med en godisskål och invänta Lipstick Jungle.... myys barra =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0