After work

Ikväll hade vi After work med jobbet när vi slutade, eller jag hann hem en sväng emellan och hämta hjärtat på dagis, hon fick sen vara med mormor & morfar medans jag var iväg. Riktigt trevligt hade vi och helt okej mat, men jag kände mig lite trött så jag gav mig hemåt rätt tidigt. Ville dessutom hinna kramas lite med min lilla älskling för imorgon åker hon till M över helgen. Känner att jag kommer sakna henne lite extra den här gången för hon har varit så himla mysig i veckan, hon är sig "lik" nu igen när hon blivit pigg igen. Min lilla glada skrotråtta har blivit en super busig liten tjej =) Nu har jag tänt lite ljus och ska äta min efterrätt som jag hoppade över på restaurangen, glass och chokladsås *gott*

Men det är lite tomt här hemma, min "soffkompis" jobbar inatt... *sakna*

♥ Kramar Anna ♥


Kommentarer
Postat av: Änglahår

Snubblade in hos dig via Bloggtoppen. Fin blogg du har! Nu ska jag titta vidare runt hos dig.



/Änglahår

2009-02-26 @ 16:03:18
URL: http://anglahar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0