Alla ♥-dag!

Nu har mitt älskade lilla hjärta kommit hem till mamman igen, har saknat henne lika mycket som vanligt. Tyvärr kom hon hem lite krasslig och hängig... igen =( Så min enda önskan jag hade för den här veckan höll inte... Den lilla söta var så trött och varm och febern kom som ett brev på posten. Eftersom hon varit med M i Vemdalen i helgen och det har varit full fart hela helgen så hoppas jag att hon bara fått feber för att hon är så trött och slut, hoppas verkligen att den är borta när hon vaknar imorgon. Hon var så slut så hon somnade i fåtöljen med vällingflaskan i handen...

Igår var det alla hjärtans dag också, en dag som jag trodde skulle gå ganska obemärkt förbi... men ack så fel jag hade, vi blev väldigt bortskämd flickorna i det här huset =) Jag fick ett fotvårdskit av mina föräldrar och Felicia fick pyjamas, nappar, ritblock och en hatt =) Det är tur att det är en heel månad tills hon fyller år ;) Sen står det även en fin blombukett på mitt bord, tack snälla snälla du =) Du gör mig så glad!

Nu ska jag njuta av ett härligt fotbad, Godnatt och Sov gott!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter som en mysig helg ändå :)

Hoppas lilltjejen håller sig frisk!

2009-02-16 @ 08:45:40
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0