Busy busy busy

Igår fick vi äntligen nycklarna till huset, så nu är vi ledig... från jobbet iaf fram tills tisdag och det känns super! Vi kastade oss över det som skall göras och har hållt på från morgon till kväll. Är så trött så ögonen går i kors. Vi har målat, tapetserat, byggt en vägg av panel och slipat golv. Det är tur vi har underbar familj och vänner som hjälper oss så mycket. Mycket är även kvar att packa i radhuset så jag ska fortsätta med det imorgon. På lördag går det stora flyttlasset och vi sover då vår första natt i huset =)

Hann ut en liten stund idag och njuta av solen, passade på att plantera lite i mina nya krukor. Mina fina Tine K krukor som jag handlat hos Perlanliving.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0