Advent är här

Tänk att det skulle gå så här lång tid innan jag fick arslet ur och skriva något här igen =) Men lusten har äntligen infunnit sig igen efter några månader då fokus varit på något helt annat. Den här helgen är full med egentid och det känns jätte skönt, Andreas är på curling och Felicia är hos M. Själv ska jag passa på att pyssla massa hemma för att göra fint till advent och sen bara vara och ta det lugnt, så skönt.

Igår kväll blev det mysig tacokväll här hemma och sen blev det bio, "En dag", vilken sorglig film... tårarna rann vill jag lova =) Nu ska jag kliva upp, tända massa ljus och göra en härlig frukost åt bara mig.

Kommentarer
Postat av: Hellen

Välkommen tillbaka :)

2011-11-26 @ 16:47:39
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack Hellen =)

2011-11-27 @ 08:54:32
Postat av: sandra!

Äntligen nåt nytt att läsa =) Vad superfin hon är söttjejen eran!!

2011-11-30 @ 13:47:02
URL: http://famaltin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0