Tisdag

Började den här dagen med ett besök hos min BM, och det gick bara bra, hon är verkligen super bra. SF måttet låg kvar på samma som för två veckor sedan 33 cm, men de var förmodligen för att magen sjunkit så mycket sa hon. Hjärtljuden var nu på 136 slag/min och mitt blodvärde var fortfarande väldigt bra, känns skönt att jag slapp järntabletter även den här graviditeten. Visade sig att jag var öppen nästan 3 cm redan, men som omföderska är det ganska vanligt och man kan gå så i flera veckor så det behöver nog inte betyda så mkt, jag var ju öppen en tid innan med Felicia också.

Hämtade sen hem två söta underbara tjejer på förskolan, Engla följde med oss hem idag och tjejerna har tittat på film, pysslat och lekt massor. Dom är verkligen underbar att se tillsammans. Hade dock en liten "känsla" av att Felicia inte kändes riktigt 100 % och frågade henne några gånger om hon mådde bra men det var bara bra sa hon. Men nu på kvällen så bad hon om Alvedon för hon hade så ont i kroppen och när jag kände på henne så kändes hon varm, så vi får väl se vad det blir av det här =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0