Birsta hela dagen

Idag har vi haft en heldag ute i Birsta tillsammans med Vipsy, jätte mysigt och trevligt som det alltid är med dig vännen... love you! Hade massor med ärenden och saker som skulle handlas och jag tror jag kom hem med det mesta jag tänkt och mer däritll :) Som vanligt ;) Vi var både på Birsta City där det öppnade massor med nya butiker idag och sen en sväng på IKEA... sen avslutade jag och hjärtat vår "utflykt" med att storhandla. Känns alltid så skönt när man fyllt upp alla förråd, så idag blev det svensk husmanskost till middag... mjölkstuvade makaroner och falukorv :)

Nu väntar jag på att sessan ska somna inne i sin säng, verkar dock lite sisådär med det... Hon har varit väldigt kinkig att lägga sen vi sänkte sängen, hon har nog inte riktigt vant sig med det än, men det är ett MÅSTE så som hon far omkring nu. När hon har somnat ska jag sätta mig och njuta av lite egentid med nya MAMA. Återkommer senare med dagens shopping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0