Torsdag!

Idag kunde hjärtat ÄNTLIGEN gå på dagis igen =) Tyckte nog att hon kanske var lite tröttare än vanligt men eftersom hon nu ska vara ledig i nästan tre veckor så fick hon gå dit och leka med sina kompisar idag. Var bra för mig också att jag fick jobba bort lite. Imorgon ska jag försöka jobba länge så jag kanske kan få julledigt med lte ro i kroppen, får se hur det går =/

Idag har jag lämnat min lilla skatt hos M, känns jätte tomt nu när jag varit hemma med henne så mycket. Men hon längtade efter sin pappa nu så det var bra för henne. Jag var och åt lite mat och surrade med Vicky efter och det kändes som det var huur länge sen som helst, vi hade så mycket att prata om så vips så stängde stället och vi blev tvungen att gå, men så mysigt det var =) Avslutade sedan kvällen med lite kaffe hos Johanna och Mattias och ännu mera surr, tror jag var "kaffehög" =) Nu ska jag titta på Bonde söker fru för jag missade halva avsnittet och sen är det sängen!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: veronika

Hoppas du får en riktigt mysig helg nu!kram på dig

2008-12-19 @ 08:45:36
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: vicky

Tack för en mysig kväll igår, alldeles för länge sedan sist. Skönt att vi har varandra, nån som förstår!! Hörs på söndag, kram gumman och ha så kul i helgen. /PussV

2008-12-19 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0