Det var den dagen...

Är jätte trött och har huvudvärk och det luktar jätte mycket målarfärg i mitt sovrum, en otroligt bra kombination... not! Så jag ska sammanfatta dagen kort...

Tog en prommis ner på Hamnkrogen med kusin Eric som har sommarlov och åt lite lunch, hem så lill Flisan fick sova i vagnen, sen iväg och köpa mer färg och parasollfot som jag inte hann med igår. Hem och lite lek ute på baksidan och sen var det middagsdags och när det var dags för hjärtat att sova så åkte vi ner till Sundsvall till M så då kunde hon somna i bilen.

När jag kom hem åkte jag och tittade på lite fotboll med några vänner =) Imorgon hoppas jag att jag är mer på g för då är de lite grillning kubb här efter jobbet, myssigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0