Inspiration...

Har egentligen huur mycket som helst att göra som kanske är lite viktigare just nu... men jag fick ett sug av inspiration att börja måla bokstäverna jag köpte för länge sen till Felicias rum. Så jag drog fram lite hobbyfärg och penslar så nu har jag målat första varvet på dom... ni får se bilder när det är klart =)

Har även varit på Mio idag och beställt hatthylla och skohylla till hallen, phu pengarna bara rinner mellan fingrarna på mig, det är INTE billigt att flytta och börja om från början... Men vi får hoppas att det blir fint när det är klart =)

På tal om något helt annat så har jag jätte ont i mitt höger öga, båder när jag blinkar och är väldigt öm när jag tar på det. Undrar om jag har suttit i drag eller nått så jag håller på att få något knas i det, hoppas inte! Vi får se imorgon när jag vaknar... Nu ska jag göra lite the och titta på Sex and the City =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0