Status

Felicia har fortfarande feber och är riktigt förkyld, stackarn är så hes också när hon pratar så då låter det så mycket värre. Hon har sovit väldigt mycket idag och knappt ätit någonting så vi får väl se om hon kanske kommer vakna och vara hungrig inatt...

Annars är statusen den att hallen är nu klar, vilken skillnad det blev =) Från lila till vitt... den kändes så mycket större och luftigare. Så imorgon ska jag ner och försöka städa så mycket som möjligt där för nu är all täckpapp borta, så nu är det inte länge kvar tills vi kan flytta dit. Blir så mycket lättare för mig att grejja på kvällarna när vi väl bor där. Min sänggavel är nu också beställd, bestämde mig tillslut för en Bruka Design, blev helt kär i den när jag såg den så det fick bli den =)



Full koncentration för att få ner mynten rätt...



... och när man fått det, måste man upp och dansa till musiken =)

Kommentarer
Postat av: Evan

Åh Anna vi måste få se bilder snart! nyfiken

2008-06-16 @ 21:41:45
URL: http://evafundin.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa jag ska försöka fota lite imorgon som ni ska få se =) Kramis!

2008-06-16 @ 21:51:10
Postat av: Sofia

Jag förstår att det måste klia en hel massa i fingrarna! :)

Herregud vad Felicia fått långt hår! Stora tjejen :)

2008-06-17 @ 07:15:17
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0