Jag är kär!

Nu är vi hemma igen efter lite kalasande, oj så mkt gott det fanns att äta... men eftersom jag verkligen bestämt mig för att skärpa till mig så åt jag faktiskt inte så mycket *duktiga Anna* det har barkat iväg åt helt fel håll och nu ska jag göra något åt det här *bestämd* Jag är otroligt less på min hals som gett sig till känna lite smått under hela veckan och igår tyckte jag att det kändes lite bättre men NU, har jag ont som satan, ursäkta uttrycket. Jag kan knappt gapa eller svälja för det gör så ont, håller jag på att få halsfluss för första gången?! Jag hoppas verkligen inte det... har jag inte tid att ha i helgen =)

Titta på dom här bilderna som jag snubblade över i min vanliga "bloggrunda", jag tror jag är kär, det här huset står högst upp på min önskelista för tillfället =) Alla bilder kommer ifrån Trivselhus hemsida, titta och njut...











Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta av Amelia Jul som min snälla mamma hade köpt till mig =)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Men snart får du sluta ränna och plåta hemma hos mig... ;)



2008-11-06 @ 23:02:12
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha, jaa jag ska skärpa till mig =)

2008-11-07 @ 11:27:50
Postat av: Josephine

ojojoj... jag är oxå kär!! ;) Precis i min smak!

2008-11-08 @ 10:54:27
URL: http://joxzephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0