Trött och sliten...

Idag känner jag mig lite trött och sliten... Var en riktig piss dag dag på jobbet rent ut sagt, blir så förbannad på att saker och ting inte funkar som det ska. Hatar att vara beroende av andra för att göra ett bra jobb, ska det vara så svårt att lämna in saker i tid?! Jag var så arg när jag gick hem från jobbet idag, mina kinder hettade och var alldeles röda för jag var så upprörd =) När jag väl kom hem blev jag bara less och trött, har känt mig så trött nu sista veckan och nu har jag även ont i halsen på allt de... Var på hälsoundersökning genom jobbet förra veckan och då visade det sig att jag hade rätt lågt blodtryck, undrar om de är förklaringen på min trötthet och min yrsel?! (Flisan *blink blink*)

Nu ska jag iaf bara ta en lugn tv-kväll i soffan och har precis gjort ordning en kopp the för min onda hals, har även inhandlat två lyxiga choklad praliner som jag ska lyxa med till =) Nu saknar jag mina Desperate flickor, hade behövt en sån kväll ikväll... Kram till mina "tisdags tjejer"!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Å gumman :) äru tillbax? När kommer du då? Å när ska vi komma till dig? KRAMISAR

2008-11-06 @ 18:23:00
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Jaaa hjärtat, jag är tillbaka =) Snart måste jag komma till er, och ni måste komma till mig snart med =) Ni får komma precis när ni vill =) Kraam!

2008-11-06 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0