Välkommen helgen!

Kom hem så sent igår så jag orkade inte blogga, stupade direkt i säng... Var ner och lämnade hjärtat hos pappan, hon ska vara där i helgen igen för jag ska få ha henne över påsk och helgen efter. Men det kändes att jag inte hade henne förra helgen, var en extra klump i magen den här gången, känns som jag knappt hunnit umgås med henne sen sist hon var där... Men jag får göra som M sa, tänka på dom två helgerna som kommer sen då hon är hos mig =)

Åkte in en snabbis på Ikea på vägen hem för att köpa lite småsaker, sen direkt hem för att få kaffe och en myskväll hemma hos Johanna & Mattias. Var såå längesen vi myste alla tre, det är ju vår torsdagstradition =) Ikväll kan det bli bio med finaste finaste Johanna, tänk att jag för ett år sedan inte ens visste vem du var och idag betyder du så otroligt mycket för mig *hjärta*

Nu ska jag äta klart min frulle och skynda mig iväg till jobbet. Ha en underbar fredag!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0