Ny vagn!!

Jamen vi hittade en vagn, i Kristianstad av alla ställen... tur M har lite trådar han kan dra i så nu är det löst =) Det känns jätte bra, nu kan den "stora" Brio vagnen ställas undan och den rosa kan slängas på soptippen, inte en dag för tidigt =)

Blev en sväng till Linda idag på em, barnen fick leka och vi fick dricka kaffe och surra av oss lite... och de kan jag säga, var inte heller en dag för tidigt =) Middag på donken blev det och sen hem för lite lek och mys, har även hunnit städa lite så nu känns hemmet lite fräschare. Skroten har precis somnat, idag väckte jag henne när hon sovit 1,5 timme, jag hoppas att det hjälper nattsömnen lite... håll tummarna för mig.

Nu ska jag njuta av lite egentid, alldeles alldeles själv. Tänk så skönt det kan vara ibland.

♥ Kramar Anna ♥

(Fungerar inte att lägga in bild just nu, men vagnen är en Babytravel Jogger Komfort... tror jag den hette =) En röd...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0