Dom små söta...

Nu har det varit fullt ös här ett par timmar, men så roligt att se dom små leka med varandra... Det har varit dans, lek och "spökbus"... Var så himla mysigt att få träffa er igen vänner, nu får det inte gå lika länge till nästa gång! Felicia fick även jätte fina födelsedagspresenter i förskott, mitt lilla hjärta fyller ju två år om bara några veckor =)



Söta lilla omtänksamma Irma, jag tycker bilden är helt underbar, vilken glädje =) När mamma Vicky blev så trött så hon inte orkade leka längre kommer Irma och lägger huvudet på sne och säger "men jag kan hålla dig i handen" =)



När man varit sjuk hela veckan så är de såå roligt att få en kompis på besök =)



Två förväntansfulla tjejer som väntar på att "spöket" ska komma och ta dom...



Iihhh så läskigt men ändå såå roligt =)

Kommentarer
Postat av: linda

Å va längesen jag såg Irma :)) Såå gullig så!! Vi kan väl ta en tripp till Alnö nån dag, skulle vilja träffa både Iram och Vipsy :)) kramis

2009-02-22 @ 13:20:59
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-02-24 @ 11:34:46
Postat av: Vicky

Tack för en supermysig dag!!! Love you!!

2009-02-24 @ 11:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0