Lördagmorgon!

Sitter med kaffe i handen och har precis fått i mig lite frukost, ska strax försöka göra mig lite fin för Axels dop och göra ordning Felicias kläder också. Jag, M och Felicia ska gå på dopet tillsammans och först ska vi åka och äta lite lunch tillsammans, jag är så glad att det ändå fungerar så bra mellan oss... det känns så bra för Felicias skull, efter allt ont vi gjort och som vi svikit henne så känns det skönt att ändå kunna göra det bästa av situationen.

Jag och Johanna tog oss runt 9 km igår, vi kände oss mer än stolt, vi ökade från 5 km till 9km på en gång. Vi hade sagt att den sista långa backen kunde vi få gå uppför första gången, men ICKE vi tog den =) Sen fick jag litte middag av snällaste Johanna och sen gick vi ner på Hamnkrogen och gjorde killarna sällskap till hockeyn. Efter den blev det ett glas rött på staden men det blev en tidig kväll för mig för jag hade en FRUKTANSVÄRD huvudvärk =( Får ofta det när jag sprungit, måste dricka mer vatten efter tror jag...

Nu måste jag göra mig klar för dagen!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0