De känns ju nästan som vår... =)

Äntligen i Sthlm, de var ju bara hit jag skulle på semester, men de känns helt underbart skönt =) Förseningar med flera timmar på tåget igår gjorde att vi kom ner jätte trött, somnade gott och fort hemma hos Niklas mamma igår. Efter frukost imorse gav sig Niklas iväg på konferens och jag in till stan för att checka in på hotellet, två nätter ska vi bo på hotell, alldeles själva =) Så nu har jag sprungit på stan ett antal timmar, bara jag... hur skönt var inte de då?! Och nu har jag tagit med mig en kaffe och lite godis och ligger på hotellrummet.

Ska snart ut och gå en prommis tänkte jag, solen lyser, det är klarblå himmel och de töar och smälter här. Det bara spritter i kroppen på mig, fick såna vårkänslor =) Shoppade en jeansjacka och en vårig tunika så nu är det bara ett par coola sol glajjer som fattas så är jag klar för vår =) Lovely!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken underbart fin header!!

2010-02-06 @ 21:30:46
URL: http://muppsan.com
Postat av: Anonym

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

2010-02-07 @ 20:17:53
URL: http:///veronique
Postat av: Kakan

Hoppas ni haft det super i storstan:-)



Kram Karin

2010-02-08 @ 08:14:25
URL: http://kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Tess

Nämen! Du skulle ha ringt på fredagen så hade vi kunnat käka lunch! Hoppas ni hade mysig helg! Själv drog jag till dina trakter på fredags erftermiddagen.. Ha det bra!

2010-02-08 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0