Sjukstuga....igen

Fastän den här gången är det inte hjärtat, nu är det min tur... Dunderförkyld och feber, kan inte komma ihåg när jag var så här ynklig senast, mår verkligen inte bra. Kände dock för en stund sen att det kanske var en liten vändning, men jag hann inte mer än tänka det så var jag tvungen att lägga mig ner... istället för att sitta upp i soffan. Ursäkta min frånvaro förra veckan, men det var en hektiskt vecka fylld med kalas. Först fyllde mamman år i början av veckan och i slutet av veckan fyllde min lilla skatt tre år, men det får bli ett eget inlägg fylld med bilder =) Jag bakade och fixade så de stod ut genom öronen på mig... så när helgen led mot sitt slut kraschade jag i en förkylning, det kostar att ligga på topp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0