Inredningstankar

Sitter och tittar runt lite på olika sidor då jag vill försöka göra om i det som vi har som tvättstuga och klädförvaringsrum (läs walk in closet), just nu är det både fult och inte särskilt praktiskt. Vi har vår tvättstuga på plan 2, samma plan som sovrummen, vilket jag kan tycka är bra i sig... för det är ju där alla kläder är och ska vara. Innanför tvättstugan är det ett litet rum där vi har satt garderober utmed ena väggen men vi behöver utnyttja det rummet mycket mer. Är det någon som har några jätte bra idéer att dela med sig av =) Tvättstugan är helt anskrämligt ful också så den skulle jag vilja göra lite finare. Vi kommer även använda oss av det att ha skötbord där eftersom det är nära till vatten och annat praktiskt. Så imorgon går startskottet, då kommer min pappa hit och börjar riva där så nu måste jag upp och röja undan lite grejjer där =)

Funderar på att ställa in en klädställning i "klädrummet", men jag har inte funderat klart än =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0