Älska kortveckor

Jag skulle kunna ha såna här veckor jämt, jobba tre dagar och vara ledig två, hur skönt som helst =) Men nu är det slut på dessa veckor och till veckan är det som vanligt igen. Idag jobbade jag halvdag och sen fick jag några timmar med skatten innan det var dags att åka och lämna henne hos M tills på lördag. Stannade i Birsta påvägen hem och hann med några butiker på Birsta City och en snabbis på Ikea. Skulle köpa en skrivbordslampa till Felicia och en korg till hallen som kan stå på golvet för mössor och vantar, kom hem med tre påsar... men inget av det jag skulle ha. Lampan var slut och korg, det hittade jag ingen som jag tyckte om. Förslag någon? =) Men lite nya handdukar, några ramar och en kudde till soffan hittade jag ialla fall.

Lampan som det var meningen att jag skulle köpa, hoppas den kommer in snart igen. Bild från Ikea.se

Kommentarer
Postat av: Åsa N

Grattis till det lilla nya livet som komma skall :) underbart kul! Förslag till korg: boom. Jag har en vit korg, ganska stor förvisso till alla Sannas gosedjur.... Rund med trähandtag. Kul att du börjat skriva igen, var länge sen jag var in!

2012-01-05 @ 23:02:48
Postat av: Anna

Tack Åsa, det känns väldigt kul och spännande =) Och tack för tipset, då ska jag åka dit och titta för det har jag inte gjort, kanske finns lite olika storlekar om jag har tur =)

2012-01-08 @ 20:52:01
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0