Beach 2013

Ja att försöka satsa på Beach 2012 känns bara som att håna mig själv, den här sommaren kommer jag bara gömma mig i vassen... Men istället ska jag satsa på att vara snyggare än någonsin sommaren 2013 ;) Så min tanke är att om jag tränar och rör mig en del nu så kanske de går lite snabbare att komma tillbaka :) Så ikväll blev det ett pass igen på Golds, och de känns så kul. Men vi får väl se hur länge det håller i sig ;)

Imorgon är det dagen D, vi ska på Ultraljud. Jag ser verkligen fram emot det samtidigt som jag är jätte nervös, tänk om allt inte är som det ska?! Men det får vi verkligen hoppas att det är... Och får vi veta så tänker vi nog fråga vilket kön det är, spännande :)


Kommentarer
Postat av: Hellen

Tokspännande :) kramis

2012-01-11 @ 00:10:16
URL: http://hellenakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0