Familjemys

Älskade barn


Nu är jag tillbaka =) Jag kände bara att jag ville njuta av vår bubbla här hemma och jag har helt enkelt inte prioriterat att blogga under tiden som varit men nu är jag här igen. Senaste tiden har bestått av mycket och lek och bus för stora skatten, var flera dagar förra veckan då hon var hos kompisar eller hade kompisar här men det är så roligt!

Lille V har hunnit bli två veckor och igår var BVC här för hembesök och vägde honom, vågen stod nu på 3 570 g så jag kan sluta oroa mig att han inte får i sig någon mat =) Imorgon är det Felicias sista dag på förskolan innan ett låångt sommarlov för henne, så imorgon ska vi fira med "sommarlovsfika"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0